SMKSelirik Forum

Komunikasi dalam talian antara guru, staf & pelajar SMKSelirik.
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  
Latest topics
» Awas dgn SPM DHL
Fri 30 Apr - 9:22:27 by sebandile

» Bekas2 pelajar yang dikasihi . .
Fri 30 Apr - 9:16:53 by sebandile

» Unit Kaunseling
Fri 30 Apr - 9:12:40 by sebandile

» Kemasukan Ting 6 bawah 2010
Fri 30 Apr - 9:08:49 by sebandile

» Kemasukan Ting 6 bawah 2010
Fri 30 Apr - 9:05:59 by sebandile

» Perkhemahan Unit Beruniform
Fri 30 Apr - 9:03:05 by sebandile

» SELAMAT CUTI RAYO
Wed 7 Oct - 13:23:14 by na3ri

» FOTOGRAFI SMK SELIRIK
Wed 8 Jul - 17:41:06 by na3ri

» team tarian smk selirik
Wed 8 Jul - 17:39:33 by na3ri

Top posters
na3ri (41)
 
sebandile (32)
 
bekauNembiakSMKSelirik (17)
 
Xstudent (12)
 
afman7903 (6)
 
ah seng (3)
 
dehewaraspak (2)
 
fUtUrE tEaCheR (1)
 
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 9 on Sun 16 Mar - 23:43:51

Share | 
 

 FOTOGRAFI SMK SELIRIK

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Tue 31 Mar - 11:52:02

Dibawah seliaan saya (SL),kelab ini akan mengadakan :

1. Pertandingan Futsal/ Jaring
Yuran RM 10, masa/ tarikh ditentukan kemudian

2. Mr/Ms. Fotogenic
sekurang2nya 2 peserta dari setiap kelas, 3 gmbr terbaik akan dipilih oleh Pro, Yuran RM3

3. Pakej bergambar - terbuka kepada semua, buat kenangan la katakan

4. Kursus Fotografi
sekurang2nya 2 peserta dari setiap kelas, Yuran RM5, Gmbr percuma akn diberi

* Rujuk ajk fotografi utk info lanjut; jika berminat beritahu AJK
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: fotografi   Thu 2 Apr - 11:41:01

kerja2 pelaksanaan aktiviti. disini http://sebandile.blogspot.com/ Basketball
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: fotografi kelas 2009   Thu 2 Apr - 11:46:50

Sesi fotografi kelas 2009 akan bermula mulai 13 April. Kata Pengerusi (PK HEM), lebih awal lagi bagus. Bagi kelas yang tiada guru/ ketua/ pen. ketua kelas, sesi anda boleh ditunda (jangan bimbang). Ahli2 kelab akan membantu anda. Bagi mana2 kelab yang nak ambil gambar dulu, dipersilakan. Bisa aja
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Thu 2 Apr - 12:11:37

iyer ke..kalu nak ambil dlu cam ne?...kena isi borang ke ape ke... Very Happy

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: fotografi   Thu 2 Apr - 13:07:22

boleh isi borang. . . . . borang kahwin, boleh ambik potret sekali heheh alien
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Thu 2 Apr - 13:20:20

aik..ape kena brg kawin ngan bergambar kelas.... scratch
huhuuuu

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Mon 6 Apr - 14:32:34

Ini adalah respon bagi aktiviti yang akan diadakan dalam masa yang singkat ini:
1. Fotografi - kurang dari 30 org
2. Fotogenik - kurang dari 40 orang
3. Futsal - 15 team (L) dan 9 team (P)

Esok lusa, saya tambah lagi ok
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Mon 6 Apr - 17:20:06

ok bos...buat yg terbaik... lol!

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Tue 7 Apr - 9:57:20

Back to top Go down
sebandile@ymail.com
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Mon 13 Apr - 13:56:52

kursus fotografi dah pun dilaksanakan

Ok la juga sebab dapat kongsi ilmu dgn budak2, namun nampak gayanya minda budak2 dalam dunia fotografi ni masih belum terbuka sgt, yang pasti asal ada gmbr, kabur sikit xpe. yang penting ada imej.

Bila difikirkan, sebab tu bila ada yang berkahwin, jarang yang nak di abadikan dalam potret @ melanggan perkhidmatan fotografi, melainkan orang melayu, bandar dan dibandar2 besar. Selain tu, cukup lah dgn kehadiran rakan, sahabat saudara ke majlis perkahwinan

Apa pun, kursus itu semakin menarik sebab ramai budak2 yang ikut pertandingan fotogenik tu hadir dan sangat bersemangat dgn gaya danmake up yang amboi . . mengalahkan artis. Itu semangat baik la. Sporting ler katakan. Jadi saya pun kena turun padang ambik sekali

Sekarang pula, bermula episod gambar kelas utk mjlh Titian selirik 2009. Bagi yang ada, sila ambik gambar kelas bersama. Jika kuorum tidak cukup, ambik saja di lain hari. Kita orang tak kisah. hehe. Asalkan mesti ambik. Guru2 dan pelajar2..buat lah apa yang patut ok
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Mon 13 Apr - 16:45:53

wah!..dah bagus tu...yer la bebudak ni kt kena bg pendedahan lebih lg...sebab dia org xtau sgt dunia fotografi ni..nak2 yang ada dikapit ni..lagi la dia ketinggalan dgn dunia luar..
jd tu tugas cikgu2 la menyedarkan dia org..yer dak budak2... albino

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
Xstudent
Ahli Rajin
Ahli Rajin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Thu 23 Apr - 20:02:05

CADANGAN YANG BEGITU BERNAS CIKGU..
Back to top Go down
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Sat 25 Apr - 8:24:46

mcm mana ngan kursus tu ek....ape perkembangan... scratch

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
sebandile
admin
admin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Wed 24 Jun - 9:34:34

Fotografi menyepi sikit tapi . . .
selasa depan start balik dgn foto kelab/ persatuan dan permainan
guru2 kena standby la

utk staf pula . . akan dibuat masa hari khamis/ pakaian - batik bebas

Selain tu, minggu lepas sempat ambik gambar geng2 kahwin la, siap buat outdoor shooting. semuanya 800 pcs gambar. Banyak tu
Back to top Go down
sebandile@ymail.com
na3ri
x-aDmin
x-aDmin
avatar


PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   Wed 8 Jul - 17:41:06

huhu...ruginye gambo xdak taun ni... silent

_________________
Jika kelapangan singgah sebentar blog SMKSelirik

"Orang pengecut ialah orang yang melihat sesuatu yang benar
tetapi tidak melakukannya"
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: FOTOGRAFI SMK SELIRIK   

Back to top Go down
 
FOTOGRAFI SMK SELIRIK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SMKSelirik Forum :: Kokurikulum & Kukurikulum :: Persatuan & Kelab-
Jump to: